ETTEVÕTLUSE ALUSED: Iluteenuste, meditsiini ja tervishoiu valdkonnas (vene keeles)

ETTEVÕTLUSE ALUSED: Iluteenuste, meditsiini ja tervishoiu valdkonnas (vene keeles)

Õppe eesmärk on anda õppijale põhilised ettevõtlusalased oskused. Koolituse läbinud inimene suudab välja töötada ja analüüsida äriidee, koostada äriplaani ning mõista ettevõtluse juriidilisi ja finantsaspekte. Koolitus ei anna professionaalset taset, kuid valmistab ette edukaks oma ettevõtte alustamiseks ja ettevõtlusvaldkonnas tööle asumiseks.

ETTEVÕTLUSE KOMPLEKSKOOLITUS: Äriplaani koostamine ja äriidee arendamine (eesti keeles)

ETTEVÕTLUSE KOMPLEKSKOOLITUS : Äriplaani Koostamine ja Äriidee Arendamine (eesti keeles) ÕPPEKAVA Korraldaja: SP Koolituskeskus Maht: 160 akadeemilist tundi (80 auditoorset tööd, 80 iseseisvat tööd) Toimumiskoht: Tartu mnt 43 Kohti: 10 Keel: Eesti Hind: 2650 EUR Väljastatakse tunnistus!   MIS ON "ETTEVÕTLUSE KOMPLEKSKOOLITUS: ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA ÄRIIDEE ARENDAMINE"? Ettevõtluse Baaskoolitus on põhjalik programm, mis valmistab ette ... Read more

DIGITURUNDUSE + AI SPETSIALISTI KOOLITUS (vene keeles)

Koolitustsüklis antakse teadmised digiturunduse olulisematest meetoditest ja kanalitest, mis aitavad sihtrühmadega sotsiaalmeedias kontakte luua ja hoida, sihipäraste tegevustega turundustegevuste efektiivsust ja atraktiivsust suurendada ning tegevuste tulemuslikkust analüüsida, et saavutada kasumlikud tulemused. Samuti antakse teadmised olulisematest tehisintellektidest, mis aitavad sotsiaalmeedia kontenti luua.

SOTSIAALMEEDIA SPETSIALIST

Sotsiaalmeedia spetsialisti komplekskoolituse läbinu oskab töötada välja kuluefektiivse sotsiaalmeedia turundusstrateegia; käivitada sihitud reklaamikampaaniaid; kirjutada müüvaid reklaamtekste; luua toimivaid visuaale; kasutada edendamise strateegiaid efektiivselt ettevõtte müügikäibe suurendamiseks; kasutada edendamise strateegiaid efektiivselt ettevõtte müügikäibe suurendamiseks; suurendada sotsiaalmeedia kanalite auditooriumi; analüüsida sotsiaalmeedia kanalite statistikat; määratleda oma turundusliku sihtgrupi.